Αίσθηση και πολλές αντιδράσεις έχει προκαλέσει εσωτερικό έγγραφο των σουπερμάρκετ MY MARKET στο οποίο στέλεχος της εταιρίας απευθυνόμενο προς τους εργαζόμενους κάνει λόγο για τους «επτά λόγους» που πρέπει οι εργαζόμενοι της εταιρίας να χαμογελούν».
Στο έγγραφο που έστειλε η διευθύντρια πωλήσεων αναφέρονται οι εξής λόγοι:
-Επειδή έχετε δουλειά.
-Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
-Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
-Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
-Επειδή πληρώνεστε για αυτό.
-Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
-Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.
Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα.
Όπως είναι λογικό, το συγκεκριμένο κείμενο έχει κάνει το γύρο του Διαδικτύου και έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις.
Η εταιρία παραδέχεται το περιστατικό, ωστόσο ξεκαθαρίζει πως η κίνηση αυτή δεν εκπροσωπεί την εταιρεία, ούτε τη φιλοσοφία της.
Η απάντηση της εταιρίας
“Σε συνέχεια της σχετικής ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10700 εργαζομένων της εταιρείας. Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα – και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος – ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε. Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό”